Τι νέο υπάρχει

[Financial Mirror] Οι χειριστές καμερών κυκλοφορίας κατακλύζονται από πρόστιμα

cache_726x510_Crop_medium_1365569_45866_30122021.jpg

Το δίκτυο καμερών τροχαίας της Κύπρου επρόκειτο να ενισχυθεί με 16 επιπλέον κινητές και 20 σταθερές κάμερες που εγκαταστάθηκαν τον Απρίλιο, αλλά οι χειριστές είναι παγιδευμένοι κάτω από την καθυστέρηση των ποινών

Οι χειριστές των καμερών τροχαίας, η Conduent State & Local Solutions, δυσκολεύονται να επεξεργαστούν δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις που συσσωρεύονται από την 1η Ιανουαρίου, όταν τέθηκε σε λειτουργία το σύστημα.

Ο ιστότοπος Philenews δήλωσε ότι οι χειριστές έχουν πνιγεί κάτω από περίπου 50.000 ειδοποιήσεις.

Κατάφεραν να διασταυρώσουν τα δεδομένα μόνο για περίπου 10.000 (20%) και να στείλουν κλήσεις σε μόλις 2.000 (4%) οδηγούς που πιάστηκαν να παραβιάζουν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.

Οι παραβάσεις που καταγράφονται από τις τέσσερις κινητές και τέσσερις σταθερές κάμερες είχαν μειωθεί σε 600 την ημέρα τον Μάρτιο, από 800 τον Ιανουάριο και 1.500 όταν πρωτοεμφανίστηκαν πιλοτικά τον Οκτώβριο

Οι χειριστές δυσκολεύονται να επιβεβαιώσουν τις διευθύνσεις αλληλογραφίας λόγω κακής τήρησης αρχείων ή του χρόνου που απαιτείται για τον υπολογισμό των βαθμών ποινής όταν καταγράφονται περισσότερες από μία παραβάσεις

Η καθυστέρηση συσσωρεύει συσσωρευμένα πρόστιμα, καθώς το δίκτυο καμερών αναφέρει εκατοντάδες παραβάσεις καθημερινά.

Σύμφωνα με το Philenews, οι αρχές και οι φορείς εκμετάλλευσης εξετάζουν το ενδεχόμενο να καθυστερήσουν την έναρξη της πρώτης φάσης για μερικούς μήνες.

Οι φορείς εκμετάλλευσης υποχρεούνται να ξεκινήσουν την πρώτη φάση έξι μήνες μετά την ολοκλήρωση του πιλοτικού σταδίου, το οποίο ξεκίνησε στις 25 Οκτωβρίου 2021.

Η καθυστέρηση έχει αναζωπυρώσει τις συζητήσεις σχετικά με τις νομικές αμφιβολίες και τις ανησυχίες για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις σταθερές και τέσσερις κινητές κάμερες, ενώ αναμένεται ότι σταδιακά θα εισαχθούν 90 σταθερές και 20 κινητές μέσα σε τρία χρόνια

Οι τέσσερις σταθερές κάμερες βρίσκονται σε πολυσύχναστο κόμβο της Λευκωσίας στις λεωφόρους Γρίβα Διγενή και Δημοσθένη Σεβέρη

Μόλις τεθεί σε λειτουργία το επόμενο στάδιο, το δίκτυο καμερών κυκλοφορίας της Κύπρου θα ενισχυθεί με 16 ακόμη κινητές και 20 σταθερές κάμερες που θα εγκατασταθούν σε πόλεις.

Άλλες 66 συσκευές θα εισαχθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Όταν το σύστημα των 34 εκατ. ευρώ τεθεί σε πλήρη λειτουργία, θα υπάρχουν 90 σταθερές μονάδες σε 30 τοποθεσίες και 20 κινητές κάμερες, τις οποίες η αστυνομία θα καθορίσει τον τόπο λειτουργίας τους.

Το δίκτυο καμερών κυκλοφορίας εισήχθη για να μειωθεί ο αριθμός των θανάτων και των τροχαίων ατυχημάτων.

Μέχρι στιγμής, το 2022, έχουν σημειωθεί εννέα θάνατοι από εννέα τροχαία ατυχήματα.

Όταν η Κύπρος εισήγαγε κάμερες ταχύτητας σε 12 σημεία το 2007, τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν πάνω από 50%.

Οι κάμερες κυκλοφορίας εισήχθησαν για πρώτη φορά πριν από 15 χρόνια, αλλά τεχνικά και νομικά ζητήματα σχετικά με την ιδιοκτησία της πλατφόρμας και την είσπραξη των προστίμων ανάγκασαν την κυβέρνηση να τις απενεργοποιήσει.

Ως μέλος της ΕΕ, η Κύπρος έχει υιοθετήσει τον ευρωπαϊκό στόχο της μείωσης κατά 50% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα και κατά 50% των σοβαρών τραυματισμών μέχρι το 2030.





Τα περιεχόμενα αυτού του άρθρου, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εικόνων, ανήκουν στην Financial Mirror
Οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι του συγγραφέα ή/και της Financial Mirror

Πηγή

 
Πίσω
Κορυφή