Τι νέο υπάρχει

[CYPRUS MAIL] 97% ποσοστό ικανοποίησης από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών...

citizen-service-centre-960x720.jpg

Η πλειονότητα των πολιτών που χρησιμοποιούν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του νησιού ανέφεραν ότι εξυπηρετούνται μέσα σε δέκα λεπτά, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το υπουργείο Οικονομικών την Παρασκευή, η οποία έδειξε ότι το 97% των ερωτηθέντων ήταν ευχαριστημένοι ή πολύ ευχαριστημένοι με τις προσφερόμενες υπηρεσίες

Περίπου το 67% όσων επισκέφθηκαν ένα γραφείο ΚΕΠ και το χρησιμοποίησαν για να αποφύγουν την ενασχόληση με τη γραφειοκρατία των δημόσιων υπηρεσιών δήλωσαν ότι χρειάστηκαν μόνο δέκα λεπτά για να κληθούν σε ένα γκισέ. Περίπου το 28% ανέφερε χρόνο αναμονής από δέκα έως 30 λεπτά. Μόνο το 2 τοις εκατό δήλωσε ότι βίωσε χρόνους αναμονής μεταξύ 30 και 60 λεπτών.

Πάνω από το 94 τοις εκατό δήλωσε ικανοποιημένο από την ταχύτητα εξυπηρέτησης και το 97 τοις εκατό ήταν ευχαριστημένο από την ευγένεια και την προθυμία του προσωπικού να τους βοηθήσει.

Πάνω από το 91% των ερωτηθέντων θεώρησαν ότι το σύστημα εκ των προτέρων ραντεβού βοήθησε σε αυτό το θέμα και λειτούργησε καλά, ενώ πάνω από το 92% το είχαν κάνει πριν επισκεφθούν ένα κέντρο

Το 2023, τα γραφεία ΚΕΠ σε όλο το νησί εξυπηρέτησαν κατά μέσο όρο 3.210 άτομα καθημερινά από τότε που άνοιξε το πρώτο πριν από σχεδόν 19 χρόνια. Το μόνο παράπονο που φάνηκε να έχει το 26% των ερωτηθέντων ήταν η έλλειψη χώρων στάθμευσης στα κέντρα ΚΕΠ στη Λεμεσό, στην Πάφο, στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία και στη Λάρνακα.

Εκτός από τις κύριες πόλεις, υπάρχουν κέντρα ΚΕΠ στην περιοχή Αμμοχώστου, στο Κολόσσι στην επαρχία Λεμεσού, στο Πελένδρι, επίσης στη Λεμεσό, στην Πόλη Χρυσοχούς στην επαρχία Πάφου και στον Κάτω Πύργο Τηλλυρίας, επίσης στην Πάφο.

Σχεδόν το 75% των θεμάτων που αντιμετωπίστηκαν, σύμφωνα με την έρευνα, αφορούν την έκδοση δελτίων ταυτότητας, διαβατηρίων, πιστοποιητικών γέννησης και θανάτου. Ακολουθούν οι άδειες οδήγησης και οι εγγραφές σε ποσοστό 60 τοις εκατό και οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το σύστημα υγείας Gesy σε ποσοστό 42,4 τοις εκατό. Περίπου το 35 τοις εκατό των υπηρεσιών που διεκπεραιώνονται αφορούν θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων και πρόνοιας.

Πάνω από το 80 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα κέντρα συνέβαλαν στη μείωση της γραφειοκρατίας, ενώ το 89 τοις εκατό δήλωσε ότι τα κέντρα ΚΕΠ ανταποκρίνονται καλά στις ανάγκες του κοινού.

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, παρά τη μικρή γεωγραφική κατανομή των κέντρων σε όλο το νησί, "ο αντίκτυπος στον πολίτη είναι αξιοσημείωτος.

Από τότε που άνοιξε το πρώτο πριν από σχεδόν 19 χρόνια, ανέφερε, τα κέντρα έχουν εκτελέσει 13,4 εκατομμύρια ατομικές ενέργειες αυτοπροσώπως και 5,5 εκατομμύρια μέσω τηλεφώνου

Από τους ερωτηθέντες που είχαν τηλεφωνική επαφή με το προσωπικό των ΚΕΠ, το 65,3% δήλωσε "πολύ ικανοποιημένο" από την υπηρεσία που έλαβε. Ένα άλλο 32,3% δήλωσε ότι ήταν "ικανοποιημένο"

Περισσότερο από το 92% δήλωσε επίσης ότι ήταν ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο με τις ώρες λειτουργίας των κέντρων ΚΕΠ και σχεδόν το 70% δήλωσε ότι χρειάστηκε να επισκεφθεί μόνο μία φορά για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημά του, ενώ σχεδόν το 20% χρειάστηκε να πάει δύο φορές. Μόνο περίπου το 3% δήλωσε ότι το συγκεκριμένο θέμα τους χρειάστηκε τρεις ή περισσότερες επισκέψεις για να διευθετηθεί.


Τα περιεχόμενα αυτού του άρθρου, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εικόνων, ανήκουν στην Cyprus Mail
Οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι του συγγραφέα ή/και της Cyprus Mail

Πηγή
 
Πίσω
Κορυφή