Τι νέο υπάρχει

[CYPRUS MAIL] Οι υπεραγορές ευημερούν κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας...

zero-vat-story-photo-christos-theodorides2-960x720.jpg

Οι υπεραγορές παρουσίασαν αυξημένη δραστηριότητα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας στην Κύπρο, με τους καταναλωτές να επικεντρώνονται κυρίως στην αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για το πασχαλινό τραπέζι, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Συνδέσμου Μικροκαταστηματαρχών (Povek) Στέφανο Κουρσάρη, ο οποίος πρόσθεσε, ωστόσο, ότι οι αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης παρέμειναν περιορισμένες.

Μιλώντας στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΚΥΠΕ) την Τρίτη, ο κ. Κουρσάρης εξήγησε ότι οι οικονομικοί περιορισμοί οδήγησαν τους καταναλωτές να δώσουν προτεραιότητα σε είδη πρώτης ανάγκης σε σχέση με τις "μικρές πολυτέλειες", όπως τις χαρακτήρισε.

"Κατά συνέπεια, η δραστηριότητα στις υπεραγορές παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα σε σύγκριση με την περσινή πασχαλινή περίοδο", είπε.

Τις δηλώσεις του Κουρσάρη επανέλαβε ο γενικός γραμματέας της ΠΟΒΕΚ Ανδρέας Χατζηαδάμος, ο οποίος είπε επίσης ότι αναμένει αυξημένη δραστηριότητα στις υπεραγορές "παρά τις σημερινές δύσκολες οικονομικές συνθήκες"."

Ο κ. Χατζηαδάμος, ωστόσο, απέδωσε τη συμπεριφορά των καταναλωτών στα πολλά είδη που προσφέρονται σε όλες τις υπεραγορές της Κύπρου κατά την περίοδο του Πάσχα

"Οι υπεραγορές αναλύουν συνεχώς τα πρότυπα ανταπόκρισης των καταναλωτών για να προσαρμόζουν τις τιμές με τρόπο που να διευκολύνεται η πρόσβαση σε βασικά αγαθά", είπε. "Ως εκ τούτου, υπήρξε ικανοποιητική δραστηριότητα σε όλες τις υπεραγορές όλων των μεγεθών."

Υπογράμμισε περαιτέρω την τάση σταθερής ανταπόκρισης των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των εορταστικών περιόδων τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με προηγούμενες πτωτικές τάσεις, τις οποίες απέδωσε σε "λανθασμένες στρατηγικές που εφαρμόζουν οι υπεραγορές."

"Οι καταναλωτές τείνουν πλέον να εξερευνούν την αγορά και να εκμεταλλεύονται τις προσφορές κάθε υπεραγοράς για να προμηθεύονται τις ποσότητες και τα είδη που τους ταιριάζουν καλύτερα.

Κάθε χρόνο υπάρχει μια αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τα σούπερ μάρκετ φροντίζουν να προσαρμόζονται σε αυτές τις αλλαγές προκειμένου να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών", ανέφερε.

Όσον αφορά την περίοδο μετά τις γιορτές, προέβλεψε ότι αναμένεται περιορισμένη δραστηριότητα, "γεγονός που θα ωθήσει και πάλι τα σούπερ μάρκετ να επινοήσουν άλλες στρατηγικές και να προωθήσουν άλλα προϊόντα."

Ωστόσο, αν και υπήρξε αυξημένη καταναλωτική δραστηριότητα στα σούπερ μάρκετ, το λιανικό εμπόριο παρουσίασε πτωτική τάση, σύμφωνα με τον Κουρσάρη.

"Τα προηγούμενα χρόνια, συνήθιζαν οι άνθρωποι να αγοράζουν ρούχα, υποδήματα και δώρα κατά τη διάρκεια του Πάσχα. Αυτό δεν συνέβη φέτος", είπε, προσθέτοντας ότι τα επιδόματα που δόθηκαν σε ευάλωτες ομάδες διοχετεύτηκαν επίσης για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης.


Τα περιεχόμενα αυτού του άρθρου, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εικόνων, ανήκουν στην Cyprus Mail
Οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι του συγγραφέα ή/και της Cyprus Mail

Πηγή

 
Πίσω
Κορυφή