Η υπηρεσία κοινωνικής ασφάλισης των νησιών ανακοίνωσε την Παρασκευή αλλαγές στις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης από τον Ιανουάριο του επόμενου έτους.
Σύμφωνα με τους νόμους περί κοινωνικής ασφάλισης 2010-2022, από τον Ιανουάριο του 2023, το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών θα αυξηθεί από το μήνα των εισφορών τον Ιανουάριο του 2023 σε 1.155 ευρώ την εβδομάδα και σε 5.005 ευρώ το μήνα.
Εν τω μεταξύ, τα τεκμαρτά εισοδήματα των αυτοαπασχολούμενων επί των οποίων υπολογίζονται οι εισφορές κοινωνικής ασφάλισης θα αυξηθούν κατά 3,37% από τις 2 Ιανουαρίου 2023.
Σύμφωνα με τη Νομοθεσία περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το ποσοστό αύξησης του Ιανουαρίου 2023 (τόσο στο βασικό όσο και στο συμπληρωματικό μέρος των συντάξεων) συμψηφίζεται με το ποσοστό της αύξησης της αναπροσαρμογής που χορηγείται στις συντάξεις τον Ιούλιο του 2022. Ως εκ τούτου, τόσο το βασικό όσο και το συμπληρωματικό μέρος των συντάξεων από την 1η Ιανουαρίου 2023 θα έχουν μηδενική αύξηση.
Τα περιεχόμενα αυτού του άρθρου συμπεριλαμβανομένων των σχετικών εικόνων ανήκουν στην Cyprus Mail
Οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι του συγγραφέα ή/και της Cyprus Mail
Πηγή