Τι νέο υπάρχει

Πολλοί επιβάτες έλαβαν πρόσφατα ειδοποιήσεις σχετικά με τις προσαρμογές των δρομολογίων της FlyOne. Μερικά σημεία που μπορεί να σας φανούν χρήσιμα

Πολλοί επιβάτες έλαβαν πρόσφατα ειδοποιήσεις για την προσαρμογή του προγράμματος της FlyOne.

Μερικά σημεία που μπορεί να σας βοηθήσουν.

1. Εάν έχετε αλλαγή στην ώρα αναχώρησης (στους κανονισμούς αναφέρεται εύλογη καθυστέρηση, στις εξηγήσεις προς τους επιβάτες - 3-4 ώρες) ή η πτήση ακυρώθηκε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε 100% επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση δεν χρεώνονται πρόστιμα από την εταιρεία. Εάν αγοράσατε το εισιτήριό σας μέσω πράκτορα, ο πράκτορας μπορεί να πάρει την προμήθεια.

2. Εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με τις αλλαγές, μπορείτε να αλλάξετε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας δωρεάν, μόνο εάν οι νέες ημερομηνίες είναι εντός +/- 30 ημερών από τις αρχικές ημερομηνίες.

3. Μία από τις επιλογές - η εταιρεία μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα στον προσωπικό σας λογαριασμό και +10% της τιμής του εισιτηρίου. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε νέα εισιτήρια, αλλά στην περίπτωση που ένας από τους επιβάτες είναι ο κάτοχος του προσωπικού λογαριασμού όπου έγινε η επιστροφή.

4. Πώς να επικοινωνήσετε με την Flyone. Απαντούν στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αρκετά γρήγορα (εντός 2 ωρών λαμβάνετε απάντηση): helpdesk.am@flyone.eu


5. Σημαντικό. Εάν η πτήση σας ταξιδεύει από την Αρμενία ή πίσω, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο της FlyOne στην Αρμενία. Το γραφείο στη Μολδαβία δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει.




Ελληνικά | Αγγλικά | Instagram[/URL]


Πηγή[/SIZE]
 
Πίσω
Κορυφή