Τι νέο υπάρχει

✈️ Πρόσφατα υπήρξαν αναφορές ότι κάποιοι επιβάτες δεν μπόρεσαν να επιβιβαστούν σε πτήση μετά το κλείσιμο της πύλης. Συγκεκριμένα, υπήρξαν αρκετές

✈️ Πρόσφατα υπήρξαν αναφορές για κάποιους επιβάτες που εμποδίστηκαν να επιβιβαστούν σε πτήση μετά το κλείσιμο της πύλης. Συγκεκριμένα, υπήρξαν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις στο αεροδρόμιο Λάρνακας για πτήσεις της Wizz Air.

Αυτή είναι η κατάσταση. Το αεροπλάνο, για παράδειγμα, δεν έχει φτάσει ακόμη στην πύλη ή δεν έχει καν προσγειωθεί ακόμη στο αεροδρόμιο αναχώρησης σύμφωνα με το Flightradar24 και ο υπάλληλος στην πύλη ζητά από τους επιβάτες να προχωρήσουν στην επιβίβαση ούτως ή άλλως. Ορισμένοι επιβάτες περνούν και συνεχίζουν να περιμένουν στο "μανίκι", ενώ άλλοι μένουν στα παγκάκια της πύλης. [ΟΙ ΕΠΙΒΆΤΕΣ ΚΑΛΟΎΝΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΟΎΝ ΜΕΡΙΚΈΣ ΑΚΌΜΗ ΦΟΡΈΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΊΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΚΛΕΊΣΕΙ ΤΗΝ ΠΎΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΆΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΤΟΎΝ ΣΤΗΝ ΠΤΉΣΗ.

Η αεροπορία είναι μια πολύπλοκη μηχανή και η αλληλεπίδραση μεταξύ του αεροδρομίου και της αεροπορικής εταιρείας είναι μια ολόκληρη διαδικασία, αυστηρά ρυθμισμένη, που δεν μπορεί να περιγραφεί με δύο λέξεις. Υπάρχουν κανόνες για το κλείσιμο της προσγείωσης και υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό, που κυμαίνονται από σφιχτά χρονοδιαγράμματα αεροδρομίου/αεροπορικής εταιρείας μέχρι πρόσθετο οικονομικό κόστος.

Φυσικά, οι καταστάσεις είναι διαφορετικές, οι υπάλληλοι μπορούν να ξανανοίξουν την πύλη, κατόπιν συμφωνίας με την αεροπορική εταιρεία μπορεί να παραταθεί ή να αλλάξει ο χρόνος της πύλης, αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα και φυσικά είναι καλύτερα να ακούει κανείς τους υπαλλήλους του αεροδρομίου


Πηγή[/SIZE]
 
Πίσω
Κορυφή