Τι νέο υπάρχει

Δημοσίευση για τους επιβάτες ακυρωμένων ή αλλαγμένων (ώρα/ημερομηνία) πτήσεων της FlyOne. Εάν μια πτήση ακυρωθεί, φυσικά η εταιρεία οφείλει να σας επι

GXvD344l1Efy.jpg

Ανάρτηση για τους επιβάτες των ακυρωμένων ή αλλαγμένων (ώρα/ημερομηνία) πτήσεων της FlyOne.

Όταν μια πτήση ακυρώνεται, είναι κατανοητό ότι η εταιρεία σας οφείλει πλήρη επιστροφή χρημάτων, αλλά σας οφείλει επίσης επιστροφή χρημάτων εάν έχει αλλάξει σημαντικά η ώρα της πτήσης, η ημερομηνία, το αεροδρόμιο αναχώρησης και δεν είστε ευχαριστημένοι με αυτό.

Πολλοί επιβάτες ζητούν επιστροφή χρημάτων μέσω της ιστοσελίδας, αλλά το σύστημα της FlyOne αντιλαμβάνεται ένα τέτοιο αίτημα ως επιστροφή χρημάτων κατά βούληση και αφαιρεί ορισμένο ποσό (μπορεί να είναι π.χ. 200 ευρώ όταν έχετε ξοδέψει 300 ευρώ για το εισιτήριο).

Σε περίπτωση αλλαγής προγράμματος από την FlyOne (αλλαγή ώρας, ημερομηνίας, αεροδρομίου, ακύρωση πτήσης κ.λπ.) θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μέσω τηλεφώνου ή ταχυδρομείου (αλλά δεν ανταποκρίνονται γρήγορα μέσω ταχυδρομείου) και να ζητήσετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Ο αριθμός τηλεφώνου της αεροπορικής εταιρείας επισυνάπτεται. Για πτήσεις από/προς Ερεβάν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό τηλεφώνου στην Αρμενία.


Πηγή[/SIZE]
 
Πίσω
Κορυφή